
Piaci trendek
Előzd be a konkurenciát a digitalizáció segítségével!
Sok hazai kkv vezető szerint felesleges a digitalizáció, ezért a legtöbben elhanyagolják az informatikai fejlesztéseket. Pedig jelentős versenyelőnyt adhat a digitális megoldások alkalmazása. A masszív online jelenléttel rendelkező cégek sokkal nagyobb ütemben fejlődnek, mint a szinte kizárólag offline tevékenykedő versenytársaik.
Tartalommarketing – Ezekre a trendekre figyeljünk!
Már korábban írtunk a tartalommarketing (content marketing) témájában viszont mivel a szakértők szerint ez továbbra is fontos – sőt, elengedhetetlen eleme az online kommunikációnak, ezért most további tudnivalókat szedtünk össze Nektek.
Hogyan használjuk üzleti célra az Instagramot?
A vállalkozások életében ma már megkerülhetetlenül fontos az aktív közösségimédia-jelenlét. A márciusi, Facebookról szóló Dobbantó Klub után ezúttal az Instagram kínálta lehetőségeket vettük górcső alá április 30-án a Google Grundon. Tudását és tapasztalatait Kovács László Instagram-specialista, a Follow Marketing alapítója, valamint Sipos Melinda, a Ligeti Bolt megálmodója osztotta meg velünk.
"Mennyi?" - Hogyan tálald terméked árát?
Egy termék ára mindig kritikus része a marketingkommunikációnak, hiszen nehéz kitalálni, hogyan érdemes közölni az árat. A termékismertető elején, elrejtve a hosszú leírásban, vagy az oldal legalján? És hogyan tudatosítsuk, hogy ezért az árért egy valóban minőségi terméket vagy szolgáltatást kaphatnak?
Így használd a Facebookot vállalkozóként!
Hogyan jelenj meg a legnépszerűbb közösségi oldalon, ha el akarod indítani vagy egyszerűen csak fejleszteni szeretnéd a vállalkozásodat? – erről volt szó az idei első Dobbantó Klubon, amit április 26-án tartottunk a Google Grundon. A rendezvényen Lévai Richárd, közösségi marketing specialista, valamint Kudron Anna, a PINKPONILO egyik alapítója adott tanácsokat a Facebook megfelelő alkalmazására. Cikkünkben a legfontosabb praktikákat emeljük ki.
#Hastagelésre fel!
Elsőre komolytalannak tűnhetnek a közösségi médiában divatos hashtagek, de érdemes foglalkozni kicsit a témával. A kettős keresztekkel ugyanis nem csak magánszemélyként gyűjthetjük a kedveléseket, de vállalkozásunk is profitálhat használatukkal.
Megéri a környezetbarát vállalkozás
A környezetvédelem fontosságának térnyerésével egyidejűleg egyre többet hallunk a zöld vállalat és a zöld iroda kifejezésekről. Már a cégek is felismerik a környezeti problémákat, valamint odafigyelnek a fenntartható és etikus megoldások gyakorlására. A vállalkozások, amelyek környezettudatosságra törekednek, vonzóbbak mind az ügyfeleknek, mind a befektetőknek.
Így turbózd fel Insta oldalad
Az Instagram megfelelő alkalmazása segíthet vállalkozásunk fellendítésében. Sokan tudják ezt, a gyakorlatban azonban mégsem sikerül igazán népszerű tartalmat előállítani. Az alábbi alapelvekkel akár már ma új követőket szerezhetsz.
Te már GDPR-kompatibilis vagy? A rendelet legfontosabb üzenetei vállalkozók részére.
A GDPR, azaz az európai általános adatvédelmi rendelet hatályba lépése előtt szinte eluralkodott a vállalkozások berkeiben az „adatvédelmi pánik”. Szerencsére néhány nap alatt kiderült: bár mostantól minden cégnek van tennivalója a GDPR-ral, szerencsére mégsem jelent akkora fenyegetést a vállalkozásokra nézve, mint ahogy az első látásra tűnt.
Hatékony keresőoptimalizás (SEO)kezdőknek
A SEO olyan, mint a só, amely bizonyos ételekből egyszerűen nélkülözhetetlen. Versenytársaid könnyen megelőzhetnek a piacon, ha nem élsz a keresőoptimalizálás nyújtotta lehetőségekkel.