
Piaci trendek
Marketing tippek kisbolt tulajdonosoknak
Számos marketing tippel találkozhatunk, amelyekkel az internetes megjelenésünket turbózhatjuk fel a közösségépítés és a potenciális ügyfélszerzés céljával. De mi a helyzet azokkal a vállalkozásokkal, kisbolt tulajdonosokkal, akik számára a vevőkkel kialakított személyes kapcsolatok a meghatározóak?
Inkább így hirdess! Marketingtippek kezdő vállalkozóknak
A vállalkozásunk sikeres indulása főként azon múlik, hogy fel tudjuk-e kelteni potenciális vásárlóink érdeklődését, és tudunk-e megfelelő vevőforgalmat generálni. Ehhez nélkülözhetetlen a jól átgondolt és ütőképes marketing.
Szelídítsük meg a Facebook algoritmusát!
Nem egyszerű a Facebook algoritmusának kedvében járni, ha egy vállalati oldal posztjairól van szó. Több elv alapján is rangsorolja a tartalmakat a platform, ezért csak ezek ismeretével tudunk olyan posztokat előállítani, amelyeket az oldal organikusan el is juttat a felhasználókhoz.
Milyen egy vevőcsalogató honlap?
A vásárlói igények egyértelműen azt mutatják, hogy az a vállalkozás, amelyik nem jelenik meg az online térben, aligha lehet észrevehető és piacképes.
Bérgyártás: sajátmárkás termékek előállítása olcsón és egyszerűen
Saját márkás terméket piacra dobni nem is olyan bonyolult, mint gondolnánk. Ráadásul az sem gond, ha nem áll rendelkezésünkre hatalmas mennyiségű kezdőtőke.
Koronavírus: változó ügyféligények és megoldások
A koronavírus-járvány ügyfeleink döntéseire, igényeire és vásárlási szokásaira is jelentős hatással van. Ha nem ismerjük fel az újabb típusú piaci trendeket és szükségleteket, akkor könnyen lemaradhatunk versenytársainktól.
Munkaerő toborzás a koronavírus idején: tippek az online állásinterjúhoz
A koronavírus-járvány idején a szokásos üzletmenet az online tér felé tolódott. De mi történik akkor, ha épp a home office idején szeretnénk új munkavállalót alkalmazni?
Marketingtippek a krízishelyzetre
Fontos, hogy a bizonytalan időszakban is kapcsolatban maradjunk ügyfeleinkkel, és eszközeinkhez mérten tartsuk fenn érdeklődésüket, márkánkhoz való kötődésüket. Cikkünkben hasznos tanácsokat osztunk meg arra vonatkozóan, hogy a megváltozott feltételek között milyen marketing megoldásokat célszerű alkalmaznunk, és hogyan érdemes kommunikálnunk.
Blogkészítés lépésről lépésre
Blogot indítani különféle okokból lehet: tartalommarketing céllal, önkifejezés gyanánt, pénzkereseti lehetőségként , stb. Legyen bármi a felsoroltak közül, a kezdetleges lépések szinte teljesen megegyeznek, így mindenkinek hasznos lehet az alábbi leírás.
5+1 vállalkozásötlet kevés tőkével rendelkezőknek
Már egy ideje kacérkodsz a vállalkozásalapítás gondolatával, de még nincs igazán jó ötleted,nagyon sok kezdőtőkéd sincs, az idő nem elegendő? Összeírtunk néhány piacképes szakmát, amelyet vállalkozóként lehet űzni.