Navigáció

Piaci trendek

Új GINOP pályázatra jelentkezhetnek a mikro-kis és középvállalkozások

Új GINOP pályázatra jelentkezhetnek a mikro-kis és középvállalkozások

Piaci trendek 2017 febr. 17

Kapacitásbővítési beruházások elvégzésére kapnak támogatást a mikro-, kis és középvállalkozások a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) keretében. Az új GINOP pályázatra február 15-től lehet jelentkezni, jelentette be a Nemzetgazdasági Minisztérium európai uniós források felhasználásáért felelős államtitkára, Rákossy Balázs.

Hogyan vásárolunk, és mivel fizetünk 2017-ben?

Hogyan vásárolunk, és mivel fizetünk 2017-ben?

Piaci trendek 2017 febr. 01

Az elektronikus kereskedelem térhódítása a hagyományos kereskedelemmel szemben, előrejelzések és megfigyelések Az online kereskedelem, mint iparág, a prognózisok szerint idén milliárdos nagyságrendű eladási összegekre számíthat, az okostelefonoknak és egyéb, mesterséges intelligenciát alkalmazó innovatív megoldásoknak köszönhetően.

Óvatosan optimisták a hazai kkv-k

Óvatosan optimisták a hazai kkv-k

Piaci trendek 2016 dec. 13

A hazai kis- és középvállalkozások körében végzett legfrissebb felmérés szerint létszámbővítést és beruházásaik növelését tervezik 2017-ben a magyar cégvezetők.

Gyenge volt október a kereskedelemben

Gyenge volt október a kereskedelemben

Piaci trendek 2016 dec. 07

Az októberi kiskereskedelmi adatok nem igazolták vissza, hogy pörög a magyar gazdaság. A KSH gyorsjelentése szerint 2,6 százalékkal vásároltunk többet, mint egy évvel ezelőtt.

Adót csökkent a kormány

Adót csökkent a kormány

Piaci trendek 2016 nov. 22

Csökkenteni kívánja a magyar kormány a társasági nyereségadót, méghozzá egységesen kilenc százalékra. Szakértők szerint a lépés kevéssé segíti közvetlenül a kisvállalkozásokat, ugyanakkor hosszabb távon javíthatja a reálgazdasági folyamatokat.

A nők szívesebben vásárolnak online mint a férfiak

A nők szívesebben vásárolnak online mint a férfiak

Piaci trendek 2016 nov. 21

Sok kisvállalkozás értékesít webáruházon keresztül, számukra nyújthat sok tanulságot a Shoprenter és a MasterCard néhány napja napvilágot látott közös kutatása. Ebből többek között kiderül, hogy a nők szívesebben vásárolnak a virtuális világban, mint a férfiak, s az is, hogy az online „bevásárlókosár” átlagos értéke 20.000 forint körül van.