Piaci trendek
Mit tegyek, ha a Facebook elutasította a hirdetésem?
Összeszedtük a Facebook hirdetési szabályzatának azon legfontosabb elemeit, amelyek miatt a leggyakrabban elutasításra kerülhetnek a hirdetések, így könnyebb lesz figyelni rájuk, illetve probléma esetén javítani a hibákat.
Hamarosan elbúcsúzik a Facebook Analytics
Az elemzőtől várhatóan idén nyáron kell búcsút mondjunk, ami helyett a Facebook más eszközök használatát javasolja.
Több videó, kevesebb reklám, avagy SEO újdonságok 2021-ben
Ebben a cikkünkben összegyűjtöttük a legfrissebb trendeket, amikre 2021-ben érdemes odafigyelni.
Vajon van-e jövője az influenszer marketingnek?
Az utóbbi években letarolta a marketingszakmát a közösségi média térnyerésével elinduló influenszerkultúra. Az elmúlt időben alig volt olyan cég, amely ne alakított volna ki együttműködést olyan hírességekkel, akik online követőtáboruk által váltak egyszemélyes reklámfelületté. Az influenszer marketing hatása és előnyei megkérdőjelezhetetlenek, a kérdés mégis fennáll: vajon meddig tud hatékony maradni ez a formula?
Növeld Facebook hirdetéseid sikerességét a targeting segítségével!
Mi az a targeting? Miért elkerülhetetlen része a marketingnek? Hogyan működik mindez a Facebookon?
Hogyan legyen sikeres Facebook-csoportunk?
Összeszedtünk néhány tippet azzal kapcsolatban, hogy hogyan tehetjük sikeressé a saját Facebook-csoportunkat, ezzel megerősítve a termékeink iránti keresletet.
Hogyan szerezhetünk követőket és növelhetjük a számukat a közösségi médiában?
Olyan tippeket gyűjtöttünk össze, amelyek segítségével gyarapíthatjuk követőink számát Facebookon és Instagramon.
Mikor posztoljunk a közösségi médiában?
Kulcsfontosságú az időzítés a Facebook és Instagram oldalak esetében egyaránt. De honnan tudhatjuk, mikor a legaktívabbak a felhasználók?
Márkaépítés TikTokon: van értelme?
Hirdetések elhelyezése terén a TikTok alkalmazás egyelőre még kiaknázatlan felületnek számít, de a tendencia azt mutatja, hogy a kommunikációs szakemberek és vállalkozók szép lassan kezdenek nyitni az ötlet irányába.
Egy kisvállalkozásnak elég csupán a Facebookon jelen lenni?
Sok esetben a legszerencsésebb, ha egy vállalkozásnak van saját weboldala, Facebook és Instagram oldala is, de nem mindig van szükség mindegyikre.