
Piaci trendek
A bizalomépítés a sikeres marketing alapja – beszámoló a szeptemberi Dobbantó klubról
Szeptemberben ismét személyes keretek között került megrendezésre őszi klubsorozatunk első állomása, ahol ezúttal az online vállalatépítés, valamint a különböző felületek tudatos használata került a fókuszba. Az esemény résztvevői hasznos tippeket kaptak arról, hogy milyen csatornákon, milyen stratégiával érdemes megszólítani ügyfeleiket.
Forgalomnövelés kreatívan
A legegyszerűbben és leggyorsabban fizetett hirdetések segítségével lehet elérni az ügyfeleinket – azonban léteznek költséghatékonyabb megoldások is a vállalatunk népszerűsítésére. Cikkünkben összeszedtünk néhány organikus forgalomnövelő módszert, amelyekre érdemes időt és energiát fektetnünk.
Gyakori hibák az online marketingben
A digitális marketing ma már szinte nélkülözhetetlen eszköze egy sikeres vállalkozásnak, segítségével gyorsan és költséghatékonyan érhetjük el az ügyfeleinket. Azonban rengeteg ponton csúszhat hiba a kampányunkba – cikkünkben ezek közül gyűjtöttünk össze néhányat.
Írjunk úgy e-mailt, hogy azt el is olvassák!
Munkánk során rengeteg üzenetet küldünk és fogadunk, ezért könnyen megtörténhet, hogy egy-egy e-mail elkerüli a címzettünk figyelmét, vagy épp megfeledkezik róla és végül nem küld rá választ. Guy Katz tanácsadó összegyűjtött 5 tippet, amelyek alkalmazásával könnyebben és hatékonyabban kelthetjük fel az olvasó érdeklődését - ezeket mutatjuk be most mi is.
Képszerkesztés könnyedén
Ma már számtalan online, ingyenesen is használható képszerkesztő program áll rendelkezésünkre, amelyek segítségével gyorsan és egyszerűen módosíthatjuk képeinket, vagy alkothatunk kreatív és látványos vizuális tartalmakat a vállalkozásunk népszerűsítéséhez. Cikkünkben ezek közül mutatunk be néhányat.
Minél nagyobb feltűnés, minél alacsonyabb költséggel – a gerillamarketing
A gerillamarketing remek lehetőséget teremt arra, hogy felfigyeljenek a vállalkozásunkra, emellett kiváló eszköz, ha üzeneteinket gyorsan és költséghatékonyan szeretnénk tömegekhez eljuttatni. Cikkünkben bemutatjuk, hogy pontosan milyen módszerről van szó és mely típusait érdemes kipróbálni.
A másolat másolata, avagy hogyan kerüljük el a kliséket a weboldalunkon?
Ha egy bizonyos szófordulatot túl gyakran használunk, könnyen elveszhet az eredeti jelentése. Egy semmitmondó, már-már unalomig használt kifejezéssel nehéz felkelteni az ügyfeleink érdeklődését. Cikkünkben összeszedjük, hogyan készíthetünk hatásos, sallangoktól mentes szöveget a weboldalunkra.
Automatizált levélváltás? Így vágjunk bele!
A közösségi média térnyerésével sokan temetnék az e-mail marketinget, ennek ellenére a hírlevelezés a virágkorát éli napjainkban, ami elsősorban az automatizált e-mailek elterjedésének köszönhető. Nem véletlenül örvend óriási népszerűségnek, hiszen kiváló eszköz, ha tömegeket szeretnénk gyorsan és egyszerűen elérni, illetve ha ügyfeleinket üzleti tevékenységre szeretnénk ösztönözni. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan hozhatunk létre automatizált e-maileket.
Így válassz WordPress sablont!
Arról, hogy miért a WordPress az egyik legjobb megoldás, ha vállalkozásunk számára weboldalt szeretnénk készíteni, itt írtunk már korábban. Felmerül ugyanakkor a kérdés: a bőség zavarában, amelyet a tartalomkezelő rendszer kínál, hogyan válasszuk ki a márkánkhoz leginkább illő megjelenést? Cikkünkben arra adunk tippeket, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni a választás előtt.
Az egytermékes webshop indításának alapjai
Van egy jó terméked, amit szeretnél értékesíteni, de nem tudod, megéri-e webshopot indítani kizárólag ennek az egy dolognak? Jó hírünk van: abszolút életképes vállalkozási ötlet egyetlen árucikk köré építeni online vállalkozásodat. Mutatjuk ennek előnyeit és kezdeti lépéseit.