Piaci trendek
A megkerülhetetlen TikTok-hatás
A TikTok napjaink egyik legnagyobb felhasználói bázissal rendelkező közösségi média-platformja. A 2016-ban indult videómegosztó alkalmazást leginkább a Z generáció tagjai használják, de egyre nagyobb sikere van a többi korosztály képviselői között is. Mára a leginnovatívabb, leggyorsabban fejlődő közösségi média szereplővé nőtte ki magát, ezért érdemes akár vállalkozói szemmel tekinteni rá, és amennyiben illik a tevékenységünkhöz, jelen lenni ezen a felületen is.
Így védd meg a cégedet a kibertérben!
Sok esetben, ha fenyegetettségre mint potenciális problémára gondolunk, nem az interneten keresztül ránk leselkedő veszélyek jutnak először eszünkbe. Pedig a kisvállalkozások több szempontból is ki vannak téve a kibertámadásoknak. Napjainkban igazán felértékelődött az adatbiztonság fogalma, amely kapcsán vállalkozóként és magán felhasználóként egyaránt érdemes körültekintő lépéseket tenni. Ezzel kapcsolatban hoztunk pár példát.
Hol érdemes stock fotókat keresni?
Manapság már nem kell minden esetben grafikushoz fordulni, ha vizuális tartalomra van szükségünk, ugyanis számos online képszerkesztő áll rendelkezésünkre, amelyek alkalmasak egy-egy képi elem elkészítésére. Ebben az esetben is fontos, hogy minőségi alapanyagból dolgozzunk – cikkünkben összeszedtünk néhány oldalt, ahonnan érdemes fotókat gyűjteni.
Miként lehet zöldebb a vállalkozásunk? – Útmutató a környezettudatosabb működéshez
A környezeti-társadalmi hatások átalakulnak a klímaváltozás elleni harc következtében, ahol ki-ki saját életterében szeretne tenni a bolygó érdekében. Egyre inkább elterjed a körforgásos gazdaság, zöldenergia, klímabarát mezőgazdaság mellett az okos városok és a zöld közlekedés ötlete, így elkerülhetetlen, hogy a vállalkozásaink is környezettudatosabbak legyenek.
Hogyan fokozhatjuk az ügyfélélményt?
Az elmúlt években folyamatosan azt halljuk, hogy a pozitív ügyfélélmény megteremtése a sikeres üzleti tevékenység alapja. Pozitív élmény hatására köteleződnek el a fogyasztók a vállalatunk mellett és ez az, ami kiemelhet minket a versenytársaink közül. Cikkünkben most röviden összegezzük, pontosan miről is van szó, és hogyan érhetjük el a kívánt hatást.
Chatbot, a digitális ügyfélszolgálat
A fogyasztók egyre inkább elvárják, hogy egy-egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban felmerülő kérdéseikre azonnali válasz érkezzen, azonban idő és kapacitás hiányában ezeket az igényeket sokszor nehéz kielégíteni. Ilyenkor érdemes lehet automatizálni az ügyfél kommunikációnk egy részét – erre nyújt kézenfekvő megoldást a chatbot.
Hirdetési kampány kisokos
Vállalkozásunk forgalmának beindítására vagy fellendítésére a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldást a különböző hirdetési kampányok kínálják. Cikkünkben bemutatjuk az egyik legnépszerűbb hirdetéskezelő, a Google Ads rendszerének alapjait.
Google eszközök vállalatunk szolgálatában
A töretlen népszerűségnek örvendő keresési és e-mail szolgáltatásokon túl ma már számos Google alkalmazás érhető el. Egyes Google eszközök akár vállalkozásunk fellendítésében is segíthetnek – most ezek közül mutatunk be néhányat.
A SWOT elemzés alapjai
A SWOT analízis hatékony eszköz egy piac, iparág, termék vagy szolgáltatás feltérképezésére, segítségével eredményesebben dolgozhatjuk ki az üzleti stratégiánkat. Cikkünkben bemutatjuk, miért fontos egy vállalkozás életében és hogyan érdemes belekezdeni.
Praktikus üzleti alkalmazások
Vállalkozóként rengeteg teendőnek kell eleget tennünk nap mint nap, ezért könnyen előfordulhat, hogy időnként elveszünk a feladatok tengerében. Szerencsére ma már számtalan alkalmazás támogatja munkafolyamataink gyorsabb és gördülékenyebb lebonyolítását, cikkünkben ezek közül gyűjtöttünk össze néhányat.