
Piaci trendek
Hogyan kezdjünk el vállalkozóként dolgozni mellékállásban?
Megannyi főállásban dolgozó alkalmazott keresi a kreatív lehetőségeket, hogy vállalkozóvá váljon, és kiegészítse jövedelmét. Egy saját vállalkozás elindítása azonban ijesztő és komplikált lehet. Szerencsére van egy egyszerű módja annak, hogy kipróbáljuk magunkat: egy mellékállásban indított vállalkozással. Ebben a cikkben hét lépésben foglaltuk össze, hogy hogyan kezdjünk bele a saját vállalkozásunk elindításába teljes állasunk megtartása mellett, hogy aztán sikerre tudjuk vinni azt.
Miben rejlik egy közösségi média stratégia sikere?
Akár most vágunk bele vállalkozásunkba, akár már évek óta vezetjük, a XXI. században elengedhetetlen, hogy cégünk saját közösségi média oldallal rendelkezzen. Már elterveztük, hogy melyik platformon legyünk jelen, de nem tudjuk milyen tartalmakat gyártsunk oda? Ebben is segítségünkre lehet egy jó közösségi média stratégia, aminek a legfontosabb pontjait összegyűjtöttük cikkünkben.
Védjük meg a vállalkozásunkat az online térben is!
A mai digitális világban elengedhetetlen, hogy a vállalkozásunk jelen legyen az online térben és biztosítanunk kell azt is, hogy munkavállalóink modern, internethez csatlakozó eszközökön keresztül dolgozhassanak. Ha a személyes adataink védelmének nagy figyelmet szentelünk, tegyük ezt a vállalkozásunk bizalmas adataival is! Cikkünkben összegyűjtöttük, hogy mire érdemes odafigyelni a cégünk védelmével kapcsolatban.
Hogyan javíthatunk a tartalmakon a közösségi média oldalunkon?
Olykor-olykor kockázatos lépésnek tűnhet posztolni a social media felületeinkre, mert az egyik percben még imádjuk a tartalmat, amit készítettünk, a következőben pedig nem vagyunk biztosak abban, hogy olyan jól fog működni, mint ahogy szeretnénk. Ilyenkor mi a teendőnk? Vannak tippek, amiket, ha beépítünk a tartalomgyártás folyamatába, akkor kisebb eséllyel ütközünk a bizonytalanság falába. Ez a három hasznos tanács segíthet javítani a közösségi médiában megjelenő posztjainkat.
Hogyan építsünk fenntartható üzletet?
Amikor belekezdünk egy vállalkozásba fontos, hogy biztos alapokra építkezzünk, és gondoskodjunk arról, hogy hosszútávon fenntartható legyen az üzletünk. Az elindítás előtt rengeteg lépést kell megtennünk, valamint meg kell győződnünk arról, hogy a termékünk vagy szolgáltatásunk kielégíti majd a piaci igényeket. Így minden esetben dolgoznunk kell azon, hogy a tervezési folyamatunk megalapozza és hosszú távon fenn is tartsa a sikert.
Ezek voltak 2022 legfontosabb közösségi média trendjei
Manapság egy vállalkozás sikeres működéséhez és működtetéséhez elengedhetetlen, hogy jelen legyünk a közösségi média felületeken. Megannyi lehetőség közül választhatunk, hogy milyen oldalakon népszerűsítjük a márkánkat, de azt fontos szem előtt tartanunk, hogy különböző felületekkel, különféle generációkkal és megannyi trenddel találhatjuk szembe magunkat. 2022-nek is megvoltak a maga social media trendjei, amelyeket most csokorba gyűjtöttünk nektek.
Hogyan vegyük észre a piaci trendeket?
A piaci trendek folyamatosan változnak, így nem könnyű lépést tartani velük, azonban a vállalkozásunk sikeressége is múlhat azon, hogy mennyire vagyunk naprakészek. Ezért nem engedhetjük meg magunknak, hogy figyelmen kívül hagyjuk őket, hiszen a hosszútávú üzleti tervezés érdekében muszáj haladnunk a korral és lecsapni a jó lehetőségekre.
Hogyan legyél az ügyfelek első gondolata?
Minden iparágnak megvannak a maga ikonjai, azok a személyek, akikre mindenki felnéz és akik mindig elsőként jutnak eszünkbe, ha egy bizonyos termékről vagy szolgáltatásról van szó – ők a siker tökéletes megtestesítői. Ki mondja, hogy nem válhat belőlünk is egy hasonló példakép, akit a saját szakterületén a fogyasztók a legjobbnak tartanak? Cikkünkben elmondjuk, mik azok a fontos teendők, amelyekre megéri odafigyelni, ha ezt a célt tűztük ki.
Mindennapjaink része: az e-kereskedelem
A 90-es évek közepén induló és azóta folyamatosan bővülő iparág, az e-kereskedelem a 2020-as évekre a mindennapjaink részévé vált. Évről-évre egyre többen, egyre többet vásárolunk az interneten – töretlen sikere miatt pedig egyelőre nem látszik, hogy mi változtatná meg ezt a tendenciát. Mi is az az e-kereskedelem, hogyan épül fel, milyen trendek rajzolódnak ki ezzel kapcsolatban – erről számolunk most be nektek.
Az év utolsó Dobbantó klubján a hatékony döntéshozatal és a csapdák elkerülése kerül fókuszba
A vállalkozók jól ismerik a változás fogalmát, az új helyzetekhez való alkalmazkodást, és képesek a kihívásokból is előnyt kovácsolni. Azonban a 2022-es év még a legrátermettebb és igazán tapasztalt üzlettulajdonosokat is váratlan helyzet elé állította, újratervezésre késztette. A novemberi Dobbantó klubon épp ezért visszanyúlunk a gyökerekig, és a döntéshozatalt vesszük górcső alá, felsorakoztatva így számos praktikus, a gyakorlatba azonnal átültethető technikát.