Navigáció

Menedzsment

Hogyan pörgessük fel a webáruházunk forgalmát?

Hogyan pörgessük fel a webáruházunk forgalmát?

Menedzsment 2022 febr. 15

A fogyasztók többsége eleinte csak egy-két termék beszerzése céljából kezd el böngészni a webshopokban, azonban vannak olyan módszerek, amelyekkel arra ösztönözhetjük őket, hogy végül több áruval távozzanak az online áruházunkból. Cikkünkben bemutatunk néhány praktikát, amelyekkel megemelhetjük a kosarak értékét.

Egyszerű értékesítési trükkök - ha nem szeretnél túlságosan „nyomulni”

Egyszerű értékesítési trükkök - ha nem szeretnél túlságosan „nyomulni”

Menedzsment 2022 jan. 28

Sokaknak erőfeszítés nélkül megy az értékesítés, látszólag ösztönösen ráéreznek arra, hogyan adjanak el valamit frappánsan és egyszerűen. Joggal feltételezhetjük, hogy erre születni kell, azonban nem kell elkeseredni akkor sem, ha a meggyőzés nem tartozik az erősségeink közé, léteznek ugyanis egyszerűbb trükkök, amiket érdemes kipróbálni.

Hogyan írjunk hírlevelet a GDPR-nak megfelelően?

Hogyan írjunk hírlevelet a GDPR-nak megfelelően?

Menedzsment 2022 jan. 18

A marketingpraktikák közül talán a hírlevelek alkalmazását nehezítette meg leginkább a 2018-ban bevezetett általános adatvédelmi szabályozás, a GDPR. Sokan emiatt fel is hagytak a hírlevelezéssel, hiába mutatják sorra az eredmények, hogy kiváló eszköz a marketingben. Mi azt javasoljuk, hogy érdemes megtanulni a GDPR-szabályokat betartva folytatni ezt a tevékenységet, ebben a cikkben összeszedtük, ez hogyan lehetséges.

Hogyan válasszunk márkanevet?

Hogyan válasszunk márkanevet?

Menedzsment 2022 jan. 04

Egy cég életében meghatározó lehet annak elnevezése, hiszen egy jól megválasztott márkanév megerősíti a vállalatunk által képviselt értékeket. Cikkünkben röviden összeszedtük, hogy milyen opciók közül és mi alapján érdemes válogatni.

Az újévi fogadalmak nem lehetetlenek, csak jól kell hozzájuk állni

Az újévi fogadalmak nem lehetetlenek, csak jól kell hozzájuk állni

Menedzsment 2021 dec. 31

Az újévi fogadalmak megítélése meglehetősen vegyes a közvélemény szerint. Az emberek fele megpróbálkozik velük, annak ellenére, hogy kevesen tudnak hónapokig kitartó terveket szőni a szilveszteri éjszakákon. Vajon tényleg van értelme pszichológiai szempontból újévi fogadalmakat tenni? Hogyan lehet megtartani őket?

Hogyan teremtsük meg a munka és a magánélet egyensúlyát?

Hogyan teremtsük meg a munka és a magánélet egyensúlyát?

Menedzsment 2021 dec. 28

Vállalkozóként igyekszünk minél több energiát cégünk működtetésébe fektetni, mégis folyamatosan a fejünk felett lebeg az igény, hogy családunkra, barátainkra, kikapcsolódásra, illetve a munkán kívüli kötelezettségekre is szeretnénk időt szánni. Mit tehetünk azért, hogy megtaláljuk az ideális arányt?

Enélkül nem lehet: mutatjuk a márkaépítés fontos lépéseit

Enélkül nem lehet: mutatjuk a márkaépítés fontos lépéseit

Menedzsment 2021 dec. 14

2021-ben már senkinek nem kell megmagyarázni, mit jelent és miért fontos a brandépítés, amit egyesek túl-, mások alulbecsülnek. A brand, azaz a márka szerepe nyilvánvaló: legalább olyan arányban határozza meg egy vállalkozás sikerét, mint a termék vagy a szolgáltatás, amit nyújt. A márkaépítésalapjait bárki elsajátíthatja. Cikkünkben összeszedtük a legfontosabb lépéseket, amiket érdemes megfogadni, mielőtt egy saját brandet beindítunk.

Pörgesd fel vállalkozásod az ünnepek előtt! – Tippek karácsonyi kampány indítására

Pörgesd fel vállalkozásod az ünnepek előtt! – Tippek karácsonyi kampány indítására

Menedzsment 2021 dec. 07

Az ünnepi időszakban jelentősen megnő a vásárlási kedv, az emberek folyamatosan különleges ajándékok és speciális ajánlatok után kutatnak. Épp ezért érdemes lehet összeállítanunk egy karácsonyi kampányt, ha szeretnénk felkelteni ügyfeleink érdeklődését – cikkünkben összegyűjtöttünk néhány egyszerű eszközt, ami növelheti ennek sikerességét.

Hogyan küzdjük le a lámpalázat?

Hogyan küzdjük le a lámpalázat?

Menedzsment 2021 nov. 02

Ugyan eltérő mértékben, de szinte mindenkit megrémít a nyilvános szereplés gondolata – vállalkozóként azonban elkerülhetetlen, hogy alkalmanként kisebb-nagyobb hallgatóközönség előtt kelljen beszédet mondanunk. Cikkünkben utána jártunk, hogy mi állhat a lámpaláz hátterében, és hogy mit tehetünk annak érdekében, hogy jobban tudjuk kezelni.

Időgazdálkodás tudatosan

Időgazdálkodás tudatosan

Menedzsment 2021 okt. 26

Vállalkozóként gyakran szembesülünk azzal a problémával, hogy hiába dolgozunk egész nap, sosem érünk teendőink végére – ez a munkára fordított idő felhasználásának problémájára is utalhat. Cikkünkben összegyűjtöttünk néhány technikát, amelyekkel eredményesebben oszthatjuk be az időnket.