Négy eszköz, ami segít a céges időmenedzsmentben
Biztosan rengetegszer találkoztál már te is azzal a problémával, hogy a cégednél nem elég hatékonyan van beosztva az idő. Ez nem csupán az optimálisnál alacsonyabb hatékonyságot, de sok stresszt is eredményez, hiszen az embernek az az érzése, hogy folyamatosan késésben van és futnia kell az idő után. A mai posztban négy olyan szoftvert mutatunk be, amelyek segíthetnek enyhíteni ezeket a problémákat.
Monday.com
A Monday.com egy projektmenedzsment felület, amely nagyban épít az automatizációra. A felületen lehetőség van az egyes projektekhez és folyamatokhoz köthető feladatok megadására, így mindig nyomon követheted a már elvégzett és a még hátralévő teendőket. Emellett értesítést is kapsz az aktuális feladatokról, így akkor sem kerülsz bajba, ha azt elfelejtetted. A projektmenedzsment mellett a marketing, értékesítési és termékfejlesztési folyamatok is egyszerűen optimalizálhatók a szolgáltatás segítségével.
Toggl
A Toggl egy ugyancsak projektmenedzsmentben használt szoftver, amely a különböző részfeladatokkal eltöltött időt követi. A szoftvert rendkívül egyszerű telepíteni, onnantól pedig máris képben lehetsz azzal, hogy ki és pontosan mennyi időt töltött az egyes teendőkkel. Főleg olyankor lehet hasznos ez az eszköz, ha egyes munkavállalókat munkaórák szerint fizetsz. Esetükben a Toggl használatával mindkét fél biztos lehet benne, hogy korrekt pénzösszeg cserél gazdát kettejük között.
Google Workspace
A Google Workspace (korábbi nevén GSuite) a Google különböző alkalmazásainak gyűjtőhelye. Külön csomagban szerepelnek a KKV-k hatékonyságnövelését elősegítő megoldások, köztük a vállalati email címek, az egyszerű és átlátható dokumentumtárolás és megosztás, a szövegszerkesztő alkalmazások, a biztonsági funkciók, vagy épp a sikeres időmenedzsmenthez elengedhetetlen Google Calendar naptár funkció. Ezek az eszközök külön-külön is nagyon hasznosak, az egy helyen történő elérésük pedig még jobb élményt kínál vállalatodnak.
Boomerang
A Boomerang egy a Gmaillel kompatibilis, szintén nagyon hasznos eszköz. Segítségével emlékeztetőket állíthatsz be egy-egy email megválaszolásához, illetve előre beidőzítheted a kiküldésre váró üzeneteket. A legérdekesebb funkció az, hogy a Boomerang képes átmenetileg eltávolítani azokat a beérkezett e-maileket, amikre egy ideig nincs szüksége a felhasználónak, így addig is szellősebb és átláthatóbb lesz a felület. Amikor a felhasználó azt kéri, hogy az e-mail kerüljön ki a beérkezők közül, előre megadhatja, mikor szeretné, hogy visszakerüljenek a helyükre, a Boomerang pedig a kért időpontban visszahelyezi, úgy, hogy bárki könnyen észre tudja venni.
Szerző: Peak Financial Services
A cikk elérhető a Budapest Pénzügyi Asszisztens oldalán is, ahol a vállalkozók számára számos más érdekes és releváns tartalom között lehet még böngészni.