Vállalkozást vezetek
Vajon van-e jövője az influenszer marketingnek?
Az utóbbi években letarolta a marketingszakmát a közösségi média térnyerésével elinduló influenszerkultúra. Az elmúlt időben alig volt olyan cég, amely ne alakított volna ki együttműködést olyan hírességekkel, akik online követőtáboruk által váltak egyszemélyes reklámfelületté. Az influenszer marketing hatása és előnyei megkérdőjelezhetetlenek, a kérdés mégis fennáll: vajon meddig tud hatékony maradni ez a formula?
Növeld Facebook hirdetéseid sikerességét a targeting segítségével!
Mi az a targeting? Miért elkerülhetetlen része a marketingnek? Hogyan működik mindez a Facebookon?
Hogyan legyen sikeres Facebook-csoportunk?
Összeszedtünk néhány tippet azzal kapcsolatban, hogy hogyan tehetjük sikeressé a saját Facebook-csoportunkat, ezzel megerősítve a termékeink iránti keresletet.
Hogyan könnyíti meg a vállalkozók életét az Azonnali Fizetési Rendszer?
Hogyan szerepelt a rendszer az elmúlt egy évben és miért hasznos a vállalkozóknak is?
Értékesítsük kézműves termékeinket az ország minden táján!
Ahhoz, hogy belekezdjünk az országos lefedettség kiépítésébe, nincs is kézenfekvőbb időszak, mint a jelenlegi, amikor az életünk jelentős része visszaszorult az online térbe.
Mikor posztoljunk a közösségi médiában?
Kulcsfontosságú az időzítés a Facebook és Instagram oldalak esetében egyaránt. De honnan tudhatjuk, mikor a legaktívabbak a felhasználók?