Navigáció

Vállalkozást vezetek

"Mennyi?" - Hogyan tálald terméked árát?

"Mennyi?" - Hogyan tálald terméked árát?

Piaci trendek 2019 ápr. 02

Egy termék ára mindig kritikus része a marketingkommunikációnak, hiszen nehéz kitalálni, hogyan érdemes közölni az árat. A termékismertető elején, elrejtve a hosszú leírásban, vagy az oldal legalján? És hogyan tudatosítsuk, hogy ezért az árért egy valóban minőségi terméket vagy szolgáltatást kaphatnak?

Így használd a Facebookot vállalkozóként!

Így használd a Facebookot vállalkozóként!

Piaci trendek 2019 márc. 29

Hogyan jelenj meg a legnépszerűbb közösségi oldalon, ha el akarod indítani vagy egyszerűen csak fejleszteni szeretnéd a vállalkozásodat? – erről volt szó az idei első Dobbantó Klubon, amit április 26-án tartottunk a Google Grundon. A rendezvényen Lévai Richárd, közösségi marketing specialista, valamint Kudron Anna, a PINKPONILO egyik alapítója adott tanácsokat a Facebook megfelelő alkalmazására. Cikkünkben a legfontosabb praktikákat emeljük ki.

#Hastagelésre fel!

#Hastagelésre fel!

Piaci trendek 2019 márc. 20

Elsőre komolytalannak tűnhetnek a közösségi médiában divatos hashtagek, de érdemes foglalkozni kicsit a témával. A kettős keresztekkel ugyanis nem csak magánszemélyként gyűjthetjük a kedveléseket, de vállalkozásunk is profitálhat használatukkal.

Megéri a környezetbarát vállalkozás

Megéri a környezetbarát vállalkozás

Piaci trendek 2019 márc. 14

A környezetvédelem fontosságának térnyerésével egyidejűleg egyre többet hallunk a zöld vállalat és a zöld iroda kifejezésekről. Már a cégek is felismerik a környezeti problémákat, valamint odafigyelnek a fenntartható és etikus megoldások gyakorlására. A vállalkozások, amelyek környezettudatosságra törekednek, vonzóbbak mind az ügyfeleknek, mind a befektetőknek.

Üzleti tervezés (Business Model Canvas) képzés indul

Üzleti tervezés (Business Model Canvas) képzés indul

Menedzsment 2019 febr. 25

Hogyan kell egy vállalkozást elindítani, vagy egy új üzletágat kiépíteni, és ehhez milyen tervezési lépésekre van szükség? Életképes-e a vállalkozási ötlet vagy a vállalkozás? Hogyan lehet ezt megállapítani? Mit akarunk elérni a vállalkozásunkkal, milyen célokkal és kihívásokkal szembesülünk egy vállalkozásban? Erre ad választ a márciusban megrendezésre kerülő Business Model Canvas képzés.