Navigáció

Vállalkozást vezetek

Értékesítési technikák kezdőknek

Értékesítési technikák kezdőknek

Pénzügyek 2019 ápr. 26

Hogyan győzzünk meg egy potenciális vásárlót arról, hogy a mi termékünket válassza? Egy kereskedés számára kulcsfontosságú, miként kommunikál portékájáról. Az alábbi cikkben olvasható 3 egyszerű tippel könnyen növelhető a forgalmunk.

"Mennyi?" - Hogyan tálald terméked árát?

"Mennyi?" - Hogyan tálald terméked árát?

Piaci trendek 2019 ápr. 02

Egy termék ára mindig kritikus része a marketingkommunikációnak, hiszen nehéz kitalálni, hogyan érdemes közölni az árat. A termékismertető elején, elrejtve a hosszú leírásban, vagy az oldal legalján? És hogyan tudatosítsuk, hogy ezért az árért egy valóban minőségi terméket vagy szolgáltatást kaphatnak?

Így használd a Facebookot vállalkozóként!

Így használd a Facebookot vállalkozóként!

Piaci trendek 2019 márc. 29

Hogyan jelenj meg a legnépszerűbb közösségi oldalon, ha el akarod indítani vagy egyszerűen csak fejleszteni szeretnéd a vállalkozásodat? – erről volt szó az idei első Dobbantó Klubon, amit április 26-án tartottunk a Google Grundon. A rendezvényen Lévai Richárd, közösségi marketing specialista, valamint Kudron Anna, a PINKPONILO egyik alapítója adott tanácsokat a Facebook megfelelő alkalmazására. Cikkünkben a legfontosabb praktikákat emeljük ki.

#Hastagelésre fel!

#Hastagelésre fel!

Piaci trendek 2019 márc. 20

Elsőre komolytalannak tűnhetnek a közösségi médiában divatos hashtagek, de érdemes foglalkozni kicsit a témával. A kettős keresztekkel ugyanis nem csak magánszemélyként gyűjthetjük a kedveléseket, de vállalkozásunk is profitálhat használatukkal.