Navigáció

Vállalkozást vezetek

NHP Hajrá: gyors segítség a vállalkozásoknak

NHP Hajrá: gyors segítség a vállalkozásoknak

Pénzügyek 2020 jún. 11

A koronavírus-járvány negatív gazdasági hatásai érzékenyen érintik a hazai vállalkozásokat, a kereslet csökkenése bevételkiesést okoz, akár hónapokra is. Erre a problémára nyújt segítséget a Magyar Nemzeti Bank által elindított Növekedési Hitelprogram Hajrá.

Így gondolkodnak a sikeres vállalkozók!

Így gondolkodnak a sikeres vállalkozók!

Sikeres nők 2020 jún. 09

A koronavírus-járvány nyomán több vállalkozás is bajba került, hiszen az önkéntes vagy kötelező karantén és a társadalmi távolságtartás hatására jelentősen csökkent a fogyasztás, több cégnek kapacitáscsökkentést vagy a működés felfüggesztését kellett eszközölnie.

Újra az irodában? Így lehet sikeres a visszatérés!

Újra az irodában? Így lehet sikeres a visszatérés!

Menedzsment 2020 máj. 27

A koronavírus-járvány kirobbanását követően a munkaadók és munkavállalók sikeresen álltak át a távmunkára. A járványügyi adatok kedvező alakulásának köszönhetően azonban már elindult a visszatérés a munkahelyekre. Így a következő időszak kihívása a korábbinál jóval nagyobb óvatossággal járó irodai munkavégzési rend kialakítása.

Így segítsd kollégáidat, ha észreveszed a fásultság jeleit

Így segítsd kollégáidat, ha észreveszed a fásultság jeleit

Menedzsment 2020 máj. 25

A koronavírus-járvány miatt sokan még mindig otthonról dolgoznak, amelynek egyik legnagyobb hátránya, hogy az elszigeteltség, a külső impulzusok és a személyes kapcsolatok hiánya miatt a csapatunk tagjai fásultabbak lesznek. Fontos, hogy vezetőként felismerjük az intő jeleket, és segítsük kollégáinkat a helyzet kezelésében.

Marketingtippek a krízishelyzetre

Marketingtippek a krízishelyzetre

Piaci trendek 2020 máj. 06

Fontos, hogy a bizonytalan időszakban is kapcsolatban maradjunk ügyfeleinkkel, és eszközeinkhez mérten tartsuk fenn érdeklődésüket, márkánkhoz való kötődésüket. Cikkünkben hasznos tanácsokat osztunk meg arra vonatkozóan, hogy a megváltozott feltételek között milyen marketing megoldásokat célszerű alkalmaznunk, és hogyan érdemes kommunikálnunk.