Navigáció

Női szemmel

Női szemmel című rovatokban vállalkozó vagy a vállalkozások világát jól ismerő hölgy vállaltan szbubjektív gondolatait tesszük közzé üzletről, kommunikációról, életről.

Hogyan mondjam el nekik?

Hogyan mondjam el nekik?

Női szemmel 2016 okt. 13

A munkaerőhiánnyal küzdő magyar gazdaságban egyre nehezebb egy vállalkozásnak megtartani a dolgozóit. Hirschler Judit e havi blogjában azon töpreng, hogy egy ilyen környezetben hogyan lehet elvárásokat és követelményeket támasztani, és azokat kommunikálni.

Legyen-e a gyerekem az utódom?

Legyen-e a gyerekem az utódom?

Női szemmel 2016 szept. 07

Egyre több első generációs vállalkozónak kell szembenéznie azzal, hogy valamikor át kell majd adnia a céget egy fiatalabb vezetőnek. Hirschler Judit, a soproni Hirschler Glas vezetője blogjában azt boncolgatja, hogy milyen érzés saját gyerekét „nevelni” erre a feladatra.

Nevem a cégem, cégem a nevem

Nevem a cégem, cégem a nevem

Női szemmel 2016 aug. 22

Hirschler Judit egy közel száz éves múltra visszatekintő vállalkozás tulajdonosa és vezetője Sopronban. A Hirschler Glas évente több mint kétmillió visszapillantó tükröt gyárt a világ legnagyobb autógyárainak. Első blogjában arról ír, hogy a családi kötődésű vállalkozói lét milyen meghatározó szerepet játszik életében,