Navigáció

Menedzsment

Hogyan készítsünk sikeres blogot?

Hogyan készítsünk sikeres blogot?

Menedzsment 2017 febr. 15

Számtalan blogger oszt meg végtelen mennyiségű tartalmat nap, mint nap a világhálón, de csak töredékük válik igazán sikeressé. Ha mi is ez utóbbiak közé szeretnénk tartozni, érdemes megfogadnunk az alábbiakat.

Adózással kapcsolatos újdonságok 2017-ben

Adózással kapcsolatos újdonságok 2017-ben

Menedzsment 2017 jan. 10

2017. január 1-től jelentős változások léptek életbe az adózás terén, amelyek közül a kis-és középvállalkozásokat is érintő legfontosabb módosításokat összefoglaló cikkünkben részleteztük.

Az idő pénz – tippek, hogy hogyan menedzseld jobban a mindennapokat

Az idő pénz – tippek, hogy hogyan menedzseld jobban a mindennapokat

Menedzsment 2016 dec. 09

Egy vállalkozónak folyamatosan gazdálkodnia kell az idejével, koordinálnia kell a sokasodó feladatokat, oda kell figyelnie az időbeosztásra. Mindemellett a munka-magánélet egyensúly megtalálása sem elhanyagolható feladat. Ahhoz, hogy hatékonyabban ossza be idejét, érdemes megfontolnia néhány tanácsot.

Emlékezz pontosan – a hatékony jegyzetelés titkai

Emlékezz pontosan – a hatékony jegyzetelés titkai

Menedzsment 2016 dec. 09

Vállalkozóként tárgyalásaink után gyakran hagyatkozunk jegyzeteinkre, hiszen későbbi döntéseink attól is függhetnek, hogy mennyire emlékszünk pontosan az elhangzottakra. Ezért is érdemes megfogadni a hatékony jegyzeteléssel kapcsolatos tippjeinket.

Mitől sikeres egy vezető?

Mitől sikeres egy vezető?

Menedzsment 2016 nov. 09

Sokan és sokféle szempontból kutatják, hogy mitől lesz egy cégvezető sikeres, legyen szó akár egy nemzetközi nagyvállalat vagy éppen egy mikrovállalkozás első emberéről. A vélemények sokszor eltérőek, azonban vannak olyan tulajdonságok és személyiségjegyek, amelyek a legtöbb sikeres vezetőre jellemzőek.