Navigáció

"kommunikáció" címke találatok

Találatok cikkekben

Összesen 13 találat

Öt tipp a sikeres LinkedIn használathoz

Öt tipp a sikeres LinkedIn használathoz

Piaci trendek 2023.04.25

A közösségi média mára beépült a mindennapjainkba, elsődleges érintkezési ponttá lépett elő az emberek közt. Míg a Facebook és az Instagram a tökéletes reggeli vagy a legjobb nyári fotók megosztására szolgálnak, a LinkedIn az első számú szakmai közösségi portál, amely segítségével kapcsolatokat építhetünk, hivatásunkhoz köthető beszélgetésekben vehetünk részt, vagy építhetjük vállalkozásunk. Így a vállalkozásunk is nagy hasznát veheti egy jól felépített LinkedIn oldalnak, ezért összeszedtünk öt tippet, amelyet bevethetünk az oldalunk kezelésénél.

A kommunikáció fontossága az üzleti életben

A kommunikáció fontossága az üzleti életben

Menedzsment 2023.04.14

Az üzleti életben mindig is fontos volt a munkatársakkal, ügyfelekkel és partnereinkkel való kapcsolattartás. Azonban néhány éve a világjárvány miatt új szintre emelkedett ez az egyszerű dolog, hiszen a legtöbb személyes interakciót felváltotta a digitális kommunikáció. Következő cikkünkben összegyűjtöttük, hogy milyen tanulságokat vonhatunk le ebből az időszakból, és milyen kommunikációs módszereket alkalmazhatunk ma is sikeresen.

Öt kézmozdulat, amitől meggyőzőbbek leszünk

Öt kézmozdulat, amitől meggyőzőbbek leszünk

Női szemmel 2022.11.22

Csak kevesen tudják, hogy a kommunikációnk 75 százaléka nonverbális formában, vagyis kimondott szavak helyett egyéb jelzések segítségével történik. Éppen ezért olyan fontos, hogy megtanuljuk használni ezt az eszközt az üzleti életben is. A munkahelyi megbeszélések alkalmával is nagy hasznát vehetjük, ha tudjuk, hogyan gesztikuláljunk és beszéd közben mit csináljunk a kezünkkel. Megmutatunk öt olyan kézmozdulatot, amelyek garantáltan nagy benyomást tesznek másokra.

Hogyan és mire használd a LinkedIn fiókodat?

Hogyan és mire használd a LinkedIn fiókodat?

Piaci trendek 2022.08.03

Messze nem rendelkezik annyi felhasználóval, mint a TikTok vagy az Instagram, és nem érhetünk el olyan széles rétegeket rajta, mégis rengeteget invesztálnak az üzleti élet képviselői az itteni jelenlétükbe – ez a felület a LinkedIn, amely Magyarországon is egyre népszerűbb, ugyanakkor nagyon kevesen használják ki az általa nyújtott lehetőségeket. Cikkünkben röviden összefoglaljuk, hogyan és mire érdemes használni a LinkedIn fiókunkat, abban bízva, hogy segíthetünk olvasóinknak kiaknázni a lehetőségeket, amit „az üzleti Facebook” kínál.

5 tipp a „zöld” kommunikációról

5 tipp a „zöld” kommunikációról

Menedzsment 2022.07.29

Ahhoz, hogy a kommunikációnkban megjelenhessen a – mára szinte nélkülözhetetlen – fenntarthatóság, ténylegesen alakítanunk kell a vállalkozásunk működésén, hogy zöld termékekkel állhassunk piacra. Összegyűjtöttünk 5 irányelvet, amelyeket komolyan kell vennünk ahhoz, hogy el tudjuk kerülni a „greenwashing” jelenséget, azaz ne váljunk álságosan zöld vállalkozássá a fogyasztók szemében. Annyit előzetesen elárulhatunk, hogy ezen a téren is a kulcsszó a megfelelő kommunikáció.

A vezetői kommunikáció fejlesztése

A vezetői kommunikáció fejlesztése

Menedzsment 2022.04.22

A vezetői kommunikáció lényeges része a vállalkozásunk mindennapjainak. Vezetőként számtalan módon és élethelyzetben kell képviselnünk a vállalkozásunk érdekeit, legyen szó tárgyalásról, a munka delegálásáról, vagy egy döntés meghozataláról. Ezért különösen fontos odafigyelnünk, hogy mind a munkatársainkkal, mind az ügyfeleinkkel megfelelően kommunikáljunk. Lássuk, milyen típusai vannak, és miért fontos megteremtenünk cégen belül a szabadon áramló kommunikációt.

"Mennyi?" - Hogyan tálald terméked árát?

"Mennyi?" - Hogyan tálald terméked árát?

Piaci trendek 2019.04.02

Egy termék ára mindig kritikus része a marketingkommunikációnak, hiszen nehéz kitalálni, hogyan érdemes közölni az árat. A termékismertető elején, elrejtve a hosszú leírásban, vagy az oldal legalján? És hogyan tudatosítsuk, hogy ezért az árért egy valóban minőségi terméket vagy szolgáltatást kaphatnak?

#Hastagelésre fel!

#Hastagelésre fel!

Piaci trendek 2019.03.20

Elsőre komolytalannak tűnhetnek a közösségi médiában divatos hashtagek, de érdemes foglalkozni kicsit a témával. A kettős keresztekkel ugyanis nem csak magánszemélyként gyűjthetjük a kedveléseket, de vállalkozásunk is profitálhat használatukkal.