Tippek a profi karácsonyi kampány összeállításához

Az adventi időszakban jelentősen növekszik a lakosság vásárlási kedve, az ünnepek előtt az emberek hajlamosak többet költeni, mint az év többi részében. Ha nem szeretnénk, hogy elkerüljenek minket a vásárlók, tervezzük meg időben a karácsonyi marketing kampányunkat!

Először is érdemes leszögezni, hogy fontos külön karácsonyi kampánnyal készülni az adventi időszakra, mert ilyenkor jelentősen megnövekszik a fogyasztás, ami miatt fogékonyabbak az emberek a reklámokra.

Ajándékozzuk meg vásárlóinkat!

Ajándékozzunk a vásárlások mellé némi extra meglepetést. Gondoljuk át, ehhez mekkora pénzügyi keret áll rendelkezésünkre, és ehhez mérten állítsunk össze olyan csomagot, amelyet kizárólag az adventi időszakra tartogatunk. Rengeteg féle plusz ajándékötlet és apró szolgáltatás közül válogatgatunk, amelyekkel olcsón feldobhatjuk az egyszerű termékeladásokat:

  • Ingyenes házhozszállítás
  • Kiárusítás
  • Apró ajándék
  • Kiterjesztett garancia
  • Kiterjesztett vásárlástól való elállás lehetősége
  • Pénzvisszafizetési garancia
  • Kedvezményre feljogosító kupon a következő vásárláshoz

Öltöztessük ünnepi díszekbe az üzletünket!

Ahhoz, hogy mi és a vásárlók is ténylegesen át tudják adni magukat a karácsonyi hangulatnak, kicsit dobjuk fel üzletünket karácsonyi díszekkel. A dekorálásból ne hagyjuk ki honlapunkat sem, főleg internetes szolgáltatásnyújtás esetén! Díszítsük oldalunkat vidám ünnepi képekkel az ünnepi ajánlatok pedig látszódjanak első helyen. A dekorációval viszont ne essünk a ló túloldalára, semmiképpen se legyen csicsás, túlzsúfolt a díszítés, mert az könnyen elijesztheti a látogatókat, így több kárt okoz, mint amennyi hasznot hoz.

Köszönjük meg a vásárlást!

Köszönjük meg az egész éves vásárlást vevőinknek és beszállítóinknak is az együttműködést. A köszönetnyilvánítás történhet digitális képeslappal egy kedves Facebook poszttal, de különleges promócióval is. Ehhez megint ötleteket meríthetünk a fenti listából.

Forrás: Maxer.hu és Marketingsoul.hu