Mire jó a LinkedIn?

Használjuk profin és bátran a LinkedIn-t ügyfélszerzésre.

Ahhoz, hogy LinedIn profilod hasznos és vonzó üzleti oldalként funkcionáljon, figyelned kell néhány alapvető részletre. Nézzük, hogyan is lendíti fel a forgalmadat ez a közösségi média felület, ha jól használod. Kezdjük az első lépésekkel. Mire figyelj?

Építs fel egy ütőképes LinkedIn profilt

Néhány apró trükkel kiválóan használhatod a LinedInt értékesítésre, ennek első lépése a 100 százalékban kitöltött profil. Elég nagy az esély arra, hogy a potenciális vevőid „rád keresnek”, ha érdekli őket az, amit reklámozol és annak alapján fognak megítélni és kapcsolatba lépni veled, amit az oldaladon látnak. A fejlécet a rendszer automatikusan az aktuális pozícióddal tölti ki, viszont ahhoz hogy kitűnj a tömegből, érdemes lecserélned ezt az információt egy figyelemfelkeltő szövegre, nagyjából 120 karakterbe sűrítve.

Tedd láthatóvá a Twitter profilodat is a LinedInen és a LinedIn profilod url-ét oszd meg a Twitter bio-ban is! Szinkronizáld az összes kapcsolatod a külső odalakról, mint Google+, Gmail, vagy a Yahoo. Minden nap frissítsd az oldalad és ossz meg valamit, vegyél részt különböző csoportok beszélgetéseiben.

Használd ki maximálisan az rendelkezésre álló funkciókat, tegyél fel videókat, képeket, vagy szövegeket, minden olyan korábbi munkádat, amire büszke vagy. Építsd bele a profilodba az olyan tevékenységeket/oldalakat is, amelyekkel kifejezed a saját egyéniségedet és a terméked legfőbb tulajdonságait – itt például a saját honlapodra vagy twitter oldaladra youtube csatornádra gondolj.

Adj hozzá minden ismerőst a LinkedIn hálózatodhoz! Ez azért fontos, mert az üzleti és közösségi média oldalakon általában 45 százalékkal több esély van az új üzleti kapcsolatok létrehozására, ezáltal az értékesítésre és a profitszerzésre.

Kérj ajánlásokat az előző munkatárasaidtól vagy az elégedett vásárlóidtól és tedd közzé azokat is!

Használd a LinedIn saját értékesítési eszközét, a Sales Navigator-t

Ez egy jól kitalált, fizetős alkalmazás a rendszeren belül, viszont ha egy lépéssel előrébb szeretnél járni, mindenképpen érdemes kipróbálnod.

Ez az opció úgy működik, hogy egy algoritmus segítségével a rendszer megkeresi neked azokat az ügyfeleket, akiket érdekelhet a saját terméked, akik a legközelebb állnak a profiljuk alapján a hirdetésedhez. Ezután, a beépített kapcsolatépítő eszköz segítségével fokozatosan közelebb kerülsz a végső célodhoz, vagyis az eladáshoz.

Amellett, hogy a megfelelő embereket irányítja hozzád, ez a funkció abban is segít, hogy felfedezd a lehető legjobb lehetőségeket – értékesítés szempontjából. Szerencsére 30 nap alatt bőven letesztelheted az ingyenes verziót, mielőtt előfizetsz a havi 15.000 forintos extrára.