Így legyen profi a weboldalad „Rólunk” rovata

A bemutatkozás kötelező minden céges oldalon, hiszen a felhasználók itt tudnak megismerkedni velünk és tevékenységünkkel. Érdekes módon azonban a legjobb „Rólunk” oldalak valójában nem magáról a cégről szólnak, hanem annak ügyfeleiről.

Sok cég esik abba a hibába, hogy a „Rólunk” oldal kitöltésekor elkezdi hosszasan ecsetelni saját történetét, ami valljuk be, keveseket érdekel, amikor egy szolgáltatás vagy terméket keres. Egy rövid leírás még nem vétek, de igyekezzünk inkább arról beszélni, mit kínál cégünk ügyfeleinknek. Képzeljük el, hogy mi magunk vagyunk az ügyfeleink, és próbáljunk meg válaszolni az ő felmerülő kérdéseikre.

Hogyan tehetjük vonzóvá a weboldal bemutatkozó részét?

Először is kerüljük a személytelenséget, és fényképpel mutassuk be a munkatársakat, akár egy-két személyes elemmel is kiegészítve. A sok steril marketingszöveg között sokkal üdítőbb egy emberarcú cég bemutatkozása. Ha van kihez/kikhez társítani a márkát, sokkal szimpatikusabbá válik a fogyasztók szemében, ez pedig komoly versenyelőnyt is jelenthet a konkurenciával szemben.

A cég bemutatása és a munkatársak ismertetése mellett talán a legfontosabb a korábbi ügyfelek személyes véleménye a szolgáltatásunkról. Sokkal hitelesebbek lehetünk így, hiszen nem az önmagunkról alkotott véleményünk a fontos, hanem az, hogy miként látnak minket a többiek. A közösségi média korában már jobban adnak a felhasználók a többiek értékelésére, mint a cég saját leírására.

Pont a közösségi média térhódítása miatt ügyeljünk arra, hogy amennyiben több oldalt is menedzselünk, a bemutatkozás mindenhol legyen azonos, ezzel következetesek maradunk. Az olvasókat csak összezavarná, ha mindenhol más szöveggel találkoznak, ez pedig akár el is tántoríthatja őket attól, hogy minket válasszanak.

És végül, de nem utolsó sorban, vigyázzunk arra, hogy a „Rólunk” aloldal és a többi rovat is mobilbarát legyen, hiszen az internetezők nagyrésze többet böngészik okostelefonján, mint asztali számítógépén.