Hogyan lehet egy megrendelő rögtön törzsvásárló?

Külföldön már elterjedtek, nálunk viszont még nem annyira jellemzőek az előfizetéses webshopok, vagyis, amikor a termékünk időnkénti újraküldésére iratkoznak fel a vásárlók. Emellett természetesen lehetőség van a hagyományos, egyszeri rendelésre is, de azoknak, akik kényelemre vágynak, megéri feliratkozni. Vállalkozóként ennek az a nagy előnye, hogy a megrendelőnkből azonnal törzsvásárló lesz.

Az elmúlt évben különösen népszerűek lettek a webshopok a járvánnyal kapcsolatos korlátozások és a vírustól való félelem miatt, ezért kedvező az időzítés egy saját online áruház indításához. Emellett érdemes a már meglévő webshop fejlesztésén is elgondolkodni és bevezetni az előfizetés lehetőségét. Természetesen, ez függ a kínálatunktól is, leginkább a gyorsan fogyó, de mindig szükséges termékeknél éri meg a feliratkozás. Ilyen árucikkek lehetnek a kozmetikumok, mosószerek, olyan ruházati termékek, amelyeket nem szükséges próbálni (pl. zokni), táplálékkiegészítők stb.

A szolgáltatás lényege, hogy a vásárlók feliratkozhatnak arra, hogy a kiszemelt terméket havonta/kéthavonta/negyedévente kiszállítsuk nekik. Ez egy nagyon kényelmes megoldás, hiszen nem kell fejben tartaniuk a megrendeléseket. De léteznek olyan webshopok is, ahol meglepetés csomagra lehet feliratkozni, pl. csokoládéra, teára, könyvre. Ez inkább egy élményalapú szolgáltatás, itt a titokzatosság izgalma a feliratkozás motivációja.

Vállalkozóként mi pedig azért járunk jól, mert könnyen és gyorsan szerezhetünk törzsvásárlókat. Ráadásul a fix előfizetőknek köszönhetően, kiszámíthatóbbak bevételeink és előre kalkulálhatók a költségeink. Érdemes tehát hozzáadni az online áruházunkhoz ezt az opciót.