Három könyv, amely segít vállalkozásod menedzselésében

Elveszettnek érzed magad a határidők, naptárak és vállalkozásod folyamatos koordinálásának dzsungelében? Három olyan könyvet ajánlunk most, amelyek segítségével rendet tehetsz a káoszban.

Terry J. Fadem: A kérdezés művészete

A jó menedzser egyik fő ismérve, hogy mindig a legfontosabb kérdéseket tudja feltenni a megfelelő időpontban és helyen. A kérdezéstechnika összetett műfaj, végső soron a kérdés célja az, ami mindent meghatároz: a fejlődés mértékét, a tárgyalások sikerességét vagy a munkahelyi hangulatot. A jó vezető mindig tudja, melyiket helyezze előtérbe: a kérdést, a választ vagy magát a folyamatot. A Terry J. Fadem összeállította könyv éppen ebben nyújt majd segítséget. 

 

 
 
Carmine Gallo: Storytelling

A jó üzlet záloga a jó sztori. Erre fogod felfűzni a saját márkád felépítését és kommunikációját. Sok esetben nem a számok, adatok és elemzések győzik meg az embereket, üzleti partnereket, hanem a hiteles, érzelmekre ható történetek. Ezek lehetnek meghökkentő vagy üzleti szempontból csábító sztorik, ám a cél minden esetben az, hogy felhívd és megragadd a figyelmet, hogy nyomot hagyj az emberekben. Carmine Gallo Storytelling című könyvében megtalálod az ehhez szükséges muníciót, amelyben többek között Steve Jobs és Oprah Winfrey példáját követheted végig.

 

 

David Allen: Getting Things Done

Egy vállalkozás akkor teljesít a legjobban, ha átlátható rendszeren alapul. Ennek kialakításához jól működő időmenedzsment-technikára van szükség. David Allen vezetési tanácsadó és a személyes hatékonyság egyik legbefolyásosabb kutatója Getting Things Done (Intézz el mindent!) nevű módszerével hozzásegít ahhoz, hogy minden pillanatban a legjobb döntést hozd, kiszűrd a zavaró tényezőket, és rendszerezd a gondolataidat egy feladat elvégzése közben. Megtanít arra, hogy miképp dolgozd fel azokat a felgyülemlett feszültségeket, amelyeket az el nem végzett feladatok okoznak.