Facebook Pixel: a kötelező elem webáruházaknak

Egy webáruház üzemeltetőnek a legfontosabb segítője lehet a Facebook Pixel (magyarul Facebook képpont), amely a helyes beállításokkal könnyedén szerez új vásárlókat nekünk. Ha még nem hallottál róla, érdemes megismerkedni vele.

Emeljük profi szintre a Facebookos hirdetéseinket!

Nagyon hasznos a Facebookon hirdetni és megnézni az adott kampány eredményeit a hirdetéskezelőben, de a reakciókon és kattintásszámokon kívül olyan fontos tényezőt nem tudunk meg, mint például, hogy az oldalunkra látogatók közül mennyien vásároltak ténylegesen. Az említett adatoknál többre lehet szükségünk a sikeres marketinghez, ebben pedig segít a Facebook Pixel. Ez lényegében egy pár soros kis kódrészlet, amely a weboldal forráskódjába helyezve lehetővé teszi a Facebooknak, hogy a felhasználói tevékenységét a mi oldalunkon is nyomon kövesse. Elsőre bonyolultnak tűnhet, de csak egyszer kell beállítani, hogy később 1-2 kattintással remarketing hirdetéseket hozzunk létre.

Hirdetések optimalizálása remarketinggel

A Facebook Pixel segítségével a weboldalunkra látogatókból egyedi célközönségeket hozhatunk létre a hirdetéseinkhez. Így például megcélozhatjuk azokat, akik már beregisztráltak a webshopba, de még nem vásároltak, vagy azokat, akik már a kosarukba tettek egy terméket, de végül mégsem vették meg.

Hasonmás közönség

Az egyik legnagyobb előnye a Facebook Pixelnek, hogy nem csak az oldalunkra látogatókat tudjuk vele nyomon követni és hirdetésekkel megcélozni, hanem segítségével megkereshetünk olyan embereket is, akik érdeklődési körük miatt válhatnak vásárlóinkká.

Termékkatalógus Facebookon és Instagramon

Ami talán az egyik leghasznosabb funkciója a Facebook Pixelnek, az az, hogy automatikusan tölti és frissíti a katalógusunkat a Facebook és az Instagram Bolt funkciójában. Ráadásul az alkalmazás nem csak ad hoc módon szúr be egy terméket, hanem az alapján, hogy mi érdekli a legjobban a látogatókat. Emellett olyan hirdetést is beállíthatunk, amely a látogatóknak azokat a termékeket mutatja meg, amelyeket éppen megnéztek, vagy az előző vásárlásukhoz illeszkednek.

A Facebook Pixel használatáról a hivatalos útmutatást ezen az oldalon érheted el.